همشهری آنلاین : معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی داوطلبان آزمون دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی سال 89 تا سوم آذرماه خبر داد.

دانشگاه علمی-کاربردی

رجبعلی برزویی در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این خبر گفت: تاکنون بالغ بر 100 هزار نفر در آزمون دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته 89 دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

مهلت ثبت نام اینترنتی متقاضیان شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته سال 89 دانشگاه جامع علمی کاربردی که از ساعت یکشنبه 28 آبان ماه آغاز شده و مقرر بود تا پایان روز یکشنبه 30 آبان ماه به پایان برسد، تا ساعت 24 روز چهارشنبه سوم آذرماه تمدید شد.

ثبت‌ نام برای شرکت در آزمونهای دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 89 که در دفترچه راهنمای این آزمون درج شده، منحصرا به دو روش و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت نسبت به ثبت نام اقدام کنند با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 85 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

داوطلبان این آزمونها همچنین می توانند با مراجعه به دفاتر پستی و تهیه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام کنند این داوطلبان باید مبلغ 85 هزار ریال بابت دریافت یک کارت اعتباری ثبت‌نام و دفترچه راهنمای شرکت در آزمون پرداخت کنند همچنین مبلغ 7 هزار ریال نیز بابت هزینه توزیع دفترچه راهنما و کارت اعتباری ثبت‌نام نیز توسط دفتر پستی از داوطلب دریافت می‌ شود.

کد خبر 121248

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز